Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Tři džihády

Islám má nástroje k šíření a rozvoji, které stávající evropská civilizace postrádá, svých původních se vzdala a v bytostném zápase o existenci nemůže zvítězit. Islámský tradiční řád uspěl v minulosti v soutěži s jinými řády.

Islámský tradiční řád uspěl v minulosti v soutěži s jinými řády a proto je vlastně životaschopnější a proti degradovanému a nástrojů zbavenému evropskému řádu má obrovskou šanci pouze postupovat. Pokud měli Evropané ještě svoje náboženství a etiku, mohli vzdorovat. Dnes nemohou.

 

Džihád kolébek

  Většina výhod islámu je v oblasti rodiny. Tam se řeší expanze, tam jsou plné kolébky, zatímco Evropané je už rozštípali na podpal. Neustálé strašení islámským terorismem je odvádění pozornosti od džihádu, který má mnohem větší význam a který nelze zakázat.

  1/ Násilí v oblasti rodiny není přímé násilí, to je prostě manipulace doprovázená vyhrůžkami. Mladá žena si nesmí vzít jinověrce. Jinak ji čeká smrt. Hédonická povaha sexuálního styku je usměrněna tak, aby nepodpořila jiné etnikum, tedy, aby žena nerodila děti jinému etniku. To ještě neznamená nějaké přímé násilí, většina žen je vychována tak, že nějakou svobodu ani nežádá. Také muži nejsou vždy násilníci, většinou se chovají ke svým ženám normálně a slušně, váží si jich jako matek svých dětí, prostě to, co bývalo kdysi u nás. Pokud by se žena integrovala jinde, musela by se po zbytek života skrývat, což většinou nepřijme ani při velmi silném tlaku na asimilaci. Ale jen to, že by se rozešla s rodinou je dostatečnou motivací to neudělat.
  Zde vidíme jak deklarovaná svoboda je problematickou hodnotou, když se stává svévolí a ničí hodnoty. Evropská žena si může dělat cokoliv, může si vzít kohokoliv a tím se snadněji stane muslimkou než opačně. Z toho těží rozvoj islámské populace.

  2/ Mladá muslimská žena si nemůže dělat cokoliv. Může sice dejme tomu i pracovat, může třeba i někam jet, ale je pod stálým tlakem rodiny a islámské komunity vedené ímánem. Aby nevznikla integrace někde jinde, přijetí jiných hodnot, je zapotřebí děvče včas vdát. O to se rodiče starají, volné děvče nenechají nějak tak „pobíhat“ světem. Mladé ženy se potom vdávají v mladém věku a mají velký prostor mít více dětí.

  Evropská žena si může dělat, co chce. Přijetí muslimských hodnot se nijak netrestá, nemá z toho žádnou nevýhodu. Větší tlak na dceru nebo syna, aby nepřijímali islámské hodnoty, prakticky není, dokonce se nesmí vykonávat (bylo by to v rozporu s lidskými právy) a je to proti výchově v evropských úpadkových hodnotách (každý je svobodný jakmile je dospělý a nesmí být podroben manipulaci).

  Evropské děti jsou vychovány v nicotě, evropská kultura je vyprázdněná, je nihilistická, není co hájit, není ani co šířit a nabízet druhým s přesvědčením jako správné a nejlepší. Rodiče jsou už dávno escapičtí, dávno je jim jedno, že jejich rod zanikne, že zanikne jejich národ a civilizace. Nebrání ji. To neplatí úplně pro národy na východě, které ještě nepřijaly zcela úpadkový escapismus .

  3/ Evropská individualistická civilizace nezná už dávno žádnou formu kolektivismu. Individualismem samozřejmě trpí méně výkonní a podporu potřebující lidé, zvláště nezakořenění mladí lidé. Muslimské komunita je založena na kolektivismu. Bohatí musí podporovat chudé. Mladí lidé dostávají podporu od rodičů, případně jim pomůže komunita. To je přitažlivé pro mnohé Evropany, kterým individualismus nevyhovuje. Evropská civilizace se vlastně zbavila jakákoliv podpory mladých lidí a rodin, všeobecně poskytované sociální podpory řeší spíše okrajové jevy, nikoliv automatickou podporu mladým. Evropská civilizace se chová, jakoby děti nepotřebovala a proto je také nemá. Muslimská komunita se chová tak, že děti potřebuje a proto je má.

4/ Rodina jako vyšší hodnota než materiální a hédonický prospěch. Muslimská žena je doma a vychovává děti. Společnost to musí respektovat kdekoliv na světě. Naivní představy západních sociologů, že muslimská žena bude pracovat, nebude chtít děti, dá přednost práci a kariéře, že se muslimové nějak integrují, jsou opravdu falešné. Imánové si to už pohlídají, aby se to nestalo. Nikdo jim to nezakáže, nemusí to být zrovna hlásání džihádu, vždyť to je přece normální nenásilný „džihád kolébek“.

   Evropské ženy jsou vychovávány od dětství k hédonismu. O rodině se vůbec nemluví. Rodiče nechtějí obvykle, aby jejich děti spěchaly s vnoučaty, nechce se jim pomáhat mladým, klidně přijmou, když dcera děti nemá, je jim to jedno. Evropská etnika se nesoustřeďují na rodinu, ale na hédonismus (užívání života a konzumu) a důležitá je svoboda. Muslimové mluví o svobodě až teprve tenkrát, když se splní povinnosti k jejich etniku a náboženství.

5/ Produktivní mnohoženství. V klidných dobách bylo mnohoženství neproduktivní, dokonce Ataturk prohlásil, že ničí turecký národ. Bohatí, obvykle starší muži, si pořídili další mladé ženy více méně pro sex, děti s nimi měli jen málo, a ženy potom chyběly pro mladé muže k založení rodiny. Chudý muslimský stát těžko získal ženy odjinud, křesťanské komunity si svoje ženy hlídaly asi stejně jako muslimové.

  Mnohoženství vyhovovalo v době, kdy se získávaly otrokyně odjinud, když se ženy kupovaly nebo když byly války a pauperizace poraženého obyvatelstva a ženy neviděly jinou možnost jak vybřednout z bídy, než se stát ženou bohatého muslima. Ale kupodivu mnohoženství, třeba i skryté, vyhovuje dnes zvláště v Evropě. Ženy se živí převážně samy, úspěšnější muž jim přispívá a komunita pomáhá. Naše samoživitelky sice postupují podobně, ale nemají ochranu komunity. Právě tím, že se rozpadá evropská rodina, je příležitost získat nějaké samoživitelky do muslimské komunity.

6/ Důraz na kulturní znaky. Zdá se, že trvání na některých kulturních znacích v oblékání a obřadech je zbytečné zatěžování a komplikace života v evropském prostředí. Ale stálou snahou o odlišení je dosahováno vědomí identity. Podřízení se evropských civilizačním znakům by byl počátek integrace a asimilace. Fanatické trvání na těchto znacích vyvolává střety a ty jsou nutné k udržení identity (oni jsou nepřátelé) a zabránění asimilaci.

6/ Evropský escapismus. Evropská kultura ztratila bytostnou vizi existence. Neví, proč existuje, kam kráčí a co chce. Muslimové mají bytostnou vizi – džihád. To není jen násilný útok. Je to především „džihád kolébek“, „džihád proti integraci a asimilaci“, „džihád migrace“. To úplně stačí k dělání obrovských problémů a z důvodů vymírání Evropanů i velmi rychle pokračujícímu šíření, které je podporováno i dalším přistěhovalectvím různými způsoby, které jsou možné. Jedním je tzv. scelování rodin, což znamená stěhování všech příbuzných do Evropy, druhým je nekontrolovaná masová migrace, která právě probíhá a která navýší v každém případě počet muslimů, ať už se bude situace vyvíjet jakkoliv. Degradovaná Evropa tyto tři druhy džihádu spíše podporuje, než aby jim bránila.

 

Falešná představa o integraci muslimů

  Bohužel většina Evropanů, hlavně na Západě, nechce vidět, že i hodní muslimové, se kterými třeba vůbec nejsou problémy, praktikují „tři džihády“, které jsou v souladu s evropskými normami. Hlavně odmítají existenci „džihádu proti integraci a asimilaci“. Myslí si, že evropské hodnoty nakonec muslimy přesvědčí.

  Ale řekněme si, jak by měl vypadat takový integrovaný muslim. Pokud by měl být skutečně integrovaný, musel by přijmout evropský způsob života v plném rozsahu. V podstatě nestačí, když ženy nebudou mít ve školách šátky a nebudou chodit v burce. Má-li zaniknout „džihád proti integraci a asimilaci“ a „džihád kolébek“ museli by se muslimové rozvádět, nezakládat rodiny, 40% mladých žen nemít děti, být zaměstnané, dělat kariéru, jezdit po světě a užívat si, neposlouchat rodiče, nectít tradiční kulturu a prostě dělat všechno, co dělají Evropané. Nezapomeňme, že přijmout evropské hodnoty dnes znamená přijmout i úpadkové nehodnoty. Integrace dnes znamená integraci do úpadku. To se samozřejmě stane jen ve velmi okrajových případech. Potom je samozřejmé, že bude džihád pokračovat a muslimové v Evropě převýší a pozmění ji ke svému obrazu. To bude tím silnější, čím více jich tady bude hned od začátku.

Autor: Vlastimil Podracký | neděle 10.1.2016 9:59 | karma článku: 21,84 | přečteno: 466x
  • Další články autora

Vlastimil Podracký

Ukrajinské přistěhovalectví

Mnohdy slyším nářky na Ukrajince, kteří využili výhodných podmínek a zvolili naši zemi ke svému exilu. Nemůžeme však vidět jen záporné stránky tohoto exodu.

7.4.2024 v 21:00 | Karma: 18,09 | Přečteno: 660x | Diskuse| Společnost

Vlastimil Podracký

Nevíme, kde žijeme

Charakter současného života se nedá zařadit k žádnému tradičnímu evropskému ideálu, občas se objeví něco jako liberalismus apod., což ovšem není pravda. V podstatě žijeme v jakémsi chaosu.

5.3.2024 v 9:30 | Karma: 19,74 | Přečteno: 489x | Diskuse| Společnost

Vlastimil Podracký

Kam kráčíš Evropo?

Evropa je už ve své podstatě unikátní světadíl. Je složena z mnoha národů, z nichž jen některé se exkluzivně cítí Evropany, většina směřuje svojí kulturou a vazbami jinam.

3.2.2024 v 17:45 | Karma: 28,58 | Přečteno: 928x | Diskuse| Společnost

Vlastimil Podracký

Fialova vláda jako budíček do reality

Myslím si, že selhání Fialovy vlády je tolik, že to musí vzbudit národ k činu. Většina věcí vypadá jako schválnost, jako by si dělali z nás legraci.

13.1.2024 v 14:11 | Karma: 20,78 | Přečteno: 356x | Diskuse

Vlastimil Podracký

Dezinformace a megalež

Na jistém památníku v českém městě musel být odstraněn nápis popisující dnešní dobu slovy: „Lež se stala normou“. Establishment donutil nápis stáhnout.

2.12.2023 v 18:30 | Karma: 30,12 | Přečteno: 1176x | Diskuse

Vlastimil Podracký

Zelenského slzy

Zelenského činy mají mnoho rozporů, které vedou k otázkám o jeho osobnosti, životě a potažmo o významu těchto rozporů pro celou Ukrajinu a Evropu.

11.11.2023 v 17:15 | Karma: 38,80 | Přečteno: 1908x | Diskuse

Vlastimil Podracký

Důchodová reforma nás nezachrání

Prezident svým pozdním podpisem odložil počátek platnosti změn důchodů o měsíc. Viditelně to bylo proto, aby žadatelé měli ještě možnost požádat o předčasný důchod podle starých předpisů.

3.10.2023 v 13:30 | Karma: 19,30 | Přečteno: 617x | Diskuse| Společnost

Vlastimil Podracký

Ministr Pavel Blažek v hospodě

Stala se neobyčejně závažná věc, podle mnohých znaků dokonce světového významu: ministr Blažek se setkal v restauraci s Martinem Nejedlým, někdejším poradcem prezidenta Zemana.

25.8.2023 v 15:31 | Karma: 32,40 | Přečteno: 1094x | Diskuse| Společnost

Vlastimil Podracký

Test vazalství

V internetovém deníku Seznam byl uveřejněn článek Daniela Anýze polemizující s článkem o českém antropologovi Aleši Hrdličkovi ve Washington Post označujícím ho za rasistu.

20.8.2023 v 17:15 | Karma: 27,73 | Přečteno: 691x | Diskuse| Společnost

Vlastimil Podracký

Zkáza nebo zachování – recense Přemysl Janýr

Přemysl Janýr v následující recenzi na knihu Zkáza nebo zachování autora Vlastimila Podrackého souhlasí přednostně s kritikou individualismu ve prospěch kolektivismu.

28.7.2023 v 18:55 | Karma: 8,78 | Přečteno: 381x | Diskuse| Společnost

Vlastimil Podracký

Na tuto vládu budou vzpomínat celé generace, pokud to přežijí

Politický avanturismus a nezodpovědnost za svěřený majetek státu za této vlády vrcholí. Je to skutečně jen neschopnost nebo organizovaná služba cizím zájmům?

25.4.2023 v 13:00 | Karma: 40,13 | Přečteno: 1742x | Diskuse| Společnost

Vlastimil Podracký

Poslední důchodce

Spor o podobu důchodů vedoucí k nějaké důchodové reformě je jen obvyklé přetahování o peníze, nehledá návod, jak peníze vydělat.

31.3.2023 v 11:10 | Karma: 25,44 | Přečteno: 742x | Diskuse| Společnost

Vlastimil Podracký

Kdo nechce mír

Iniciativa Mír a spravedlnost vydala petici, která vzbudila v provládním táboře rozhořčení. Záplava odsudků srovnává tuto výzvu s komunistickými mírovými výzvami nebo dokonce s mnichovanským chováním předválečných velmocí.

23.1.2023 v 13:30 | Karma: 31,99 | Přečteno: 1060x | Diskuse| Společnost

Vlastimil Podracký

Jak pojmenovat současný aktivismus?

Konflikt mezi socialismem a liberalismem pomalu doznívá a začíná dominovat konflikt mezi globálním (univerzalistickým) a lokálním (patriotickým) přesvědčením. Mnozí lidé novému konfliktu nerozumí a vzniká pojmový chaos,

20.12.2022 v 14:00 | Karma: 19,13 | Přečteno: 504x | Diskuse| Společnost

Vlastimil Podracký

V bolševickém stylu

Miroslav Mareš ve svém článku Prokremelské spektrum v ČR (Forum24 25.7.2022) sepsal kuchařku, podle které máme rozeznávat prokremelské trolly, uvedl krátce jejich genezi a s bolševickou útočností píše, jak je na ně.

31.7.2022 v 18:00 | Karma: 28,69 | Přečteno: 969x | Diskuse| Společnost

Vlastimil Podracký

Mylné představy o komunistickém režimu

Komunistický režim je uváděn běžně jako nepřijatelný, ale jeho metody už nikoliv. Mnoho metod praktikovaných dnešními ekologickými a liberálními ideology připomíná, že jsme je už prožili

15.7.2022 v 13:30 | Karma: 27,22 | Přečteno: 886x | Diskuse| Společnost

Vlastimil Podracký

Andrej Duhan: Konzervativní revoluce

Kniha Andreje Duhana je dobře napsaným nefilozofujícím, na politiku zaměřeným dílem o řešení postmoderního morálního chaosu a krize identity.

25.6.2022 v 13:30 | Karma: 12,74 | Přečteno: 463x | Diskuse| Společnost

Vlastimil Podracký

Nebezpečný postpravdivý svět

Západní postmoderna je pro ostatní civilizace na naší planetě něco, co obdivují a zároveň nenávidí. Pro boháče z jiných kultur je to jakési prostředí k užívání života, pro chudáky lákadlem, kde by chtěli žít.

3.5.2022 v 13:30 | Karma: 14,89 | Přečteno: 560x | Diskuse| Společnost

Vlastimil Podracký

Válka přijde ve středu

Válka je něčí zbožné přání, a to se musí nějak konkretizovat. Zpoza oceánu se snadno prorokuje. Někdo si válku přeje, někdo se jí hrozí. Proč došlo až k takovému termínu? Jak vznikla válečná situace?

21.2.2022 v 13:30 | Karma: 33,79 | Přečteno: 1120x | Diskuse| Politika

Vlastimil Podracký

Vojna i mir

Jednání NATO s Ruskem je více než potřebné. Situace je napjatá a Rusové jako slabší z protivníků nemají jinou možnost než ji napínat, aby se problémy řešily. Jinak by se s nimi nikdo nebavil.

24.1.2022 v 13:30 | Karma: 25,52 | Přečteno: 708x | Diskuse| Společnost
  • Počet článků 119
  • Celková karma 22,14
  • Průměrná čtenost 949x
Vlastimil Podracký je spisovatel a publicista. Vydal knihy: Pozor na tunelování, Občanská obroda, Návrat k domovu, Hrdinům se neděkuje (životní příběh Vladimíra Hučína), Žluté nebezpečí, Poslední člověk, Temná komora, Sodoma Gomora a Nadčasový humanismus. Příležitostně publikuje články.

Seznam rubrik