Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zvlaste mile je, kdyz Podracky popira samotnou existenci ruskych webu. Takze treba Aeronet ktery odstartoval v pravou chvili tesne pred volbami causu lithium je podle neho placen kym? Zeby Papuanci?

0 0
možnosti
Foto

Pokud chtel pan Podracky rici ze je nutno volit fasisty, Zemana a napochodovat po letech zpet do ruske zadnice, mohl tak ucinit strucneji. Rv

0 0
možnosti

Mám za to, že za "globalistů" máme svobodu a vysokou životní úroveň, za bolševiků to byl to byl hnus a samo se to všude sesypalo. Takže raději EU než Rusko a jeho pohůnky, kteří bojují o návrat starých časů. Nacionalismus je jejich hlavní zbraní.

3 1
možnosti
Foto

Tímto blogem jste způsobil, že si nepřečtu žádnou Vaši knížku.

Mně tam chybí ilumináti, Bamberg, chemtrails a kropení dihydrogenoxidem. Pokud jsem to přehlédl, omlouvám se.

Ale do nějaké sci-fi fantastiky o zániku civilizace by se to dalo zakomponovat.

7 1
možnosti
Foto

Se zájmem jsem si článek přečetl a mohu jen konstatovat, že to vidím podobně neřku-li stejně. Ode mne máte karmu

3 3
možnosti
Foto

Tak za takovouhle práci bych nic nezaplatil.

Já chápu, že nemůžeme mít všichni stejný názor, někdy může být více názorů i na to, kolik je 1+1 a mohou všechny limitovat k pravdě.

Jenže být takto dost mimo realitu je zásadní problém. To není záležitost do diskuze, neboť by evidentně k ničemu nevedla.

Navíc ti šíleně zlí a hanební globalisté... FUJ, hanba....jenže komu, co? Proto je nejlepší zavést škatulku a tam to sypat.

6 1
možnosti
Foto

Pěkně napsáno. Karma.

3 5
možnosti
Foto

No tak jo, no. Do teď jsem byl pražský kavárník, zatemněný mozek, největší lhář ... a od teď jsem navíc globalista. Kdybyste dal ten poslední odstavec hned na začátek, tak ani nebylo nutno číst tu další omáčku.

12 2
možnosti
  • Počet článků 119
  • Celková karma 22,14
  • Průměrná čtenost 949x
Vlastimil Podracký je spisovatel a publicista. Vydal knihy: Pozor na tunelování, Občanská obroda, Návrat k domovu, Hrdinům se neděkuje (životní příběh Vladimíra Hučína), Žluté nebezpečí, Poslední člověk, Temná komora, Sodoma Gomora a Nadčasový humanismus. Příležitostně publikuje články.

Seznam rubrik