Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J69a32n 78R22á16ž

3. 1. 2022 18:37

Já bych uvítal kdyby v proslovech nové vládní agentury občas zaznělo něco jiného, než obecné fráze. Jakým tónem by to říkali, by mi bylo celkem jedno, jen kdyby to mělo nějaký konkrétní obsah a hlavně zazněly reálné návrhy řešení.

3 0
možnosti
Foto

Babiš se naštěstí nechová podle rčení - jak se do lesa volalo, tak se z lesa ozývá.

0 0
možnosti
JK

Přesně, on má heslo "Ber co můžeš a nic nevracej." A i toto heslo ukradl, v tomto případě paradoxně Pirátům z Karibiku. ;-)

1 0
možnosti
PS

P39e43t66r 67S79k50á17l58a

3. 1. 2022 15:14

I když jste to zveřejnil dvakrát, dočetl jsem to jen k prvnímu nesmyslu. Tedy že "...Senát, když se snažil morbidním způsobem odstranit nemocného prezidenta a ujmout se jeho pravomocí."

Aktivace článku 66 ústavy je dočasná, prezidenta od nikud neodstraňuje (a už vůbec ne morbidně:-)), zůstává ve funkci, poslanci a senátoři ho tímto článkem ústavy neodvolávají. Ostatně k úvahám o aktivaci článku 66 by vůbec nedošlo, kdyby Hrad prostřednictvím svého mluvčího informoval pravdivě o zdravotním stavu prezidenta místo hloupostí o vinných klobásách.

11 2
možnosti
VP

Morbidní samozřejmě byla ta ukvapená snaha, to okamžité reagování, že by snad mohli uchopit moc. Prezident jim to překazil, tím, že se uzdravil. Myslím si, že by to byla i dobrá zkouška loajality. Dělat smrtelně nemocného a sledovat jednání svých oponentů.

0 0
možnosti
KK

Kde jste přišel na to "Mezitím přišla zpráva, že v den proslovů byly schváleny v EK dokumenty definující jádro a plyn jako čisté energie"?

Já jsem zaznamenal jenom to, že se to konečně připouští, ale do konečného schválení to bude ještě boj.

Pokud je to jak píšu já, tak jste lhář a manipulátor. :-/

2 0
možnosti
VP

Dokumentem může být i návrh. I ten se schvaluje.

1 0
možnosti
Foto

Tak zatím tu uveřejňujete stejný článek podruhé. Ale stejně Vám na tu propagandu aspoň trochu uvažující člověk neskočí. I kdyby jste ji tu opakoval 100x.

7 2
možnosti
VP

Omlouvám se, nějak se to zaseklo a vyšlo to okamžitě. To jsem nevěděl, tak jsem to vyhotovil normálně, jak jsem měl v plánu s dnešním datumem.

1 0
možnosti
ZZ

Vlastimil Podracký to zhodnotil slušně a věcně !

R^

4 0
možnosti
JK

Proslovy nové garnitury

3. 01. 2022 2:22:25.

Tak pane, buď já vidím dvakrát, nebo vy si houby pamatujete. Nejvyšší čas nepouštět se do složitějších intelektuálních úvah, stačí si jen užívat života. Z člověka pak padají nesmysly ani za to nemůže, že jo. Co říkáte?

Možná to byla jen dost dlouhá silvestrovská noc, to je pak jasné, v deliriu vypouští člověk hlouposti až hrůza, které by jinak nikdy neřekl.

Pěkný den, což znamená, že není noc. Jen pro pořádek.

4 4
možnosti
VP

Omlouvám se, nějak se mi to zaseklo a vyšlo to okamžitě. Ale to jsem nevěděl a odeslal to ještě jednou s dnešním datumem jak jsem měl v úmyslu.

2 0
možnosti
JD

Dobrý blog! Karma.R^R^R^R^R^

3 1
možnosti
PB

Úplné Šlachtovo zlato mezi blogy, že?

3 0
možnosti
TG

;-)Pan doktor už nepracuje, ale razítko mu nechali....

2 1
možnosti
  • Počet článků 119
  • Celková karma 22,14
  • Průměrná čtenost 949x
Vlastimil Podracký je spisovatel a publicista. Vydal knihy: Pozor na tunelování, Občanská obroda, Návrat k domovu, Hrdinům se neděkuje (životní příběh Vladimíra Hučína), Žluté nebezpečí, Poslední člověk, Temná komora, Sodoma Gomora a Nadčasový humanismus. Příležitostně publikuje články.

Seznam rubrik